lavinya90 bende de gebelik şekeri çıktı. Öyle düşünmeyin ben şekerden önce çok sağlıksız besleniyomuşum zaten şekerli şeylerden bebeğin asıl ihtiyacı olan besinleri yiyemiyormuşum. Bir süre sonra beslenme düzeni oturuyor zaten.
Stres yapmayın stres de şekeri yükseltiyor. Bi de sadece şekerli yiyecekler değil 1 tane şekerpare yediğimde değil birkaç dilim sucuk yediğimde daha çok yükseliyor benim şekerim.
Zamanla alışıyorsunuz.
İnsülin tecrübem yok doktor vermedi ama şu an 37.haftamdayım diyetle ilerledim zaman zaman yükseldi kaçırdım arada bol su içip yürüyüş yaptım öyle zamanlarda .