Deletedmom_297 siz oldukça yanlış anlamışsınız. Bana bir diyet listesi verilmedi. Ben kendim evde diyete başladım. Hal böyle olunca da sağlıklı olan şeylerden de çok çok az yedim. Çünkü şekerin yüksek çıktığını gördükçe stres oldum. Sağlıksız şeyleri normal hayatında da çok tüketen biri hiç bir zaman olmadım. Sadece geleneksel Türk mutfağının bir parçası olan ekmek pirinç gibi gıdalardan , pişmiş havuçtan kuruyemişlerden ve tüm meyvelerden de uzak durarak yaptığım diyetin sonucunda yapılan ölçüme göre konuşuyorum. Birilerinin söylediği bir şey yok yani.