Kızlarrrr az önce burda bir postta kaç aylığım diye soru gördüm aklıma geldi açtım internetten baktım kaç hafta kaç aylık oluyor diye. Ben geçen hafta 20 haftamı doldurdum bana göre 4,5 aylık oldum yani 9 ayın yarısı bitti. Önümüzdeki hafta 5 ayım dolacak diye hesap yapıyorum. Ama internette baktım ve bütün sağlık sitelerinde böyle 20 hafta 5 aylık diyor. Bu nasıl oluyor beynim yandııı🤯