LadyX umarım ya , spora gitmeye vaktim yok ama evde bir şeyler deneyeceğim ve en azından karbonhidratı falan keseyim . Aslında gebelikte de diyet yaptım kolestazdan dolayı ama o dönem böyle açlık çekmiyordum ki, şu an gece karnımın gurultusuna uyanıyorum resmen ahaha