rabis-0201 Sezaryen göbeği diye bisey yok aşkım… 26kg aldım.Dogumdan sonrada hala doğurmamış gibi 9 aylık karnım vardı, zamanla indi ama kilo ve şişkinligim hep vardı. O süreçte çok dengeli beslendim, hayatımdan tatlı hamurisi vs komple çıkardım,spor yaptım,bebeğim 5 aylıkken hiç doğum yapmamış gibi dümdüz karnım oldu. İnmese benim inmezdi cidden, o derece berbat gorunuyordu, kaç defa aynaya bakıp bakıp ağladığımı bilirim… Bu arada aşırı sıcaklara denk geldiği ve dikişim çok acıdığı için hiç korse kullanamadım,korse kullanirsan daha hızlı bi duzelme olabilir