bozkurtttt haticek48 bende 14kasımda verdim hala çıkmadı 😤 endişe,heyecan,korku hepsi birarada bekliyorum..
emine04444 melincii 10 gün diyorlar ama 10 iş günü demekmiş o. Haftasonlarını saymayacaksınız yani. bende verdikten sonra öğrendim bu bilgiyi. Çok şükür dün çıktı sonucumuz 13. gününde.
haticek48 emine04444 bana da 10 iş günü dediler. 10 iş günü Sonra aradım amerikaya ulaşınca 10 iş günü içinde dediler. Şuan amerikaya ulaşalı 7 iş günü oldu.Merak ile bekliyorum hala geri dönüş yok
annemomme Fetal dnayı ne zaman veriyoruz birde ücretli mi acaba nasıl oluyor bilgi verir misiniz bilen birileri