ghostty Elisa0110 o bahsettiğiniz amniyosentez. Ciddi bir risk görüldüğünde yapılıyor. Fetal dna sadece anneden kan alınarak bakılıyor
Elisa0110 ghostty doktor demişti bana devlet hastanesinde ki ikili tarama dan sonra istersen böyle bir şey var yaptırabilirsin diye
ghostty Elisa0110 ben ikili tarama yaptırmadım direkt fetal dna yaptırdım. Taramalara gerek kalmıyor yaptırdığınızda.
deryaozturkk ghostty ikili tarama kimseye önermiyorum kendim korku yaşadım direk kan verip fetal yaptırsın herkes bence
Elisa0110 ghostty bnm ilk gebeliğim olduğu için bu tür işlemleri yeni yeni öğreniyorum doktorum da hiç demedi ikili tarama yaptırma direkt fetal dna yaptır diye şaşırdım
ghostty deryaozturkk aynısını düşünüyorum. Yaş sebepli de risk çıkabiliyormuş. Fetal en temizi ve iç rahatlatıcı.
Elisa0110 deryaozturkk ben şuan özele gidiyorum tarama da yapılacak fetal dna da ama zamanı var daha dedi doktor
ghostty Elisa0110 benim de ilk gebeliğim ama bu tarz şeyleri senelerdir araştırıyorum, önem verdiğim şeyler. Ama doktorunuzun bu kadar geç bilgi vermesi ilginç olmuş. Tarama veya fetal diye öneri sunuyor çoğu doktor, ön bilgi veriyor diye biliyorum.
melincii emine04444 Ben de ataşehir genetiğe verdim bugün. Dr um 10 gün içinde çıkar dedi, sizin baya olmuş vereli dimi?
emine04444 melincii 10 gün diyorlar ama 10 iş günü demekmiş o. Haftasonlarını saymayacaksınız yani. bende verdikten sonra öğrendim bu bilgiyi. Çok şükür dün çıktı sonucumuz 13. gününde.
bozkurtttt haticek48 bende 14kasımda verdim hala çıkmadı 😤 endişe,heyecan,korku hepsi birarada bekliyorum..
oznurgnd deryaozturkk benim 20 günü buldu çıkması. Ben özel üniversite hastanesinde yaptırdım. Ama özel laboratuvarlar da sanırım en geç 10 günde çıkıyormuş
deryaozturkk Ayca517 tabiiii net öğreniyorsunuz ben öğrendim bi oğlum olacak inşallah hepimiz sağlıkla alırız kucağımıza