Sss1947 en sağlıklısı regl bekleyip olmazsa ikinci günü yapmak bence. Çünkü 10-12 gün diye vermek çok sağlıklı değil. Herkesin ovulasyon tarihi ve döngüsü aynı değil. Bana doktor reglden 1 hafta sonra çıkar dedi ama ben regl tarihimden bir gün sonra yapıp öğrendim