arbustoo benimde oglumda vardı yaklasık uc yasına kadar devam etti doktorada götürdüm hiçbi tedavisi korkulucak bir yanı ve zararı yok ozellikle genetik oldugunu soyluyor ole durumlarda biz cama cıkarıyorduk yada yavasca yuzune ufluyorduk hava alması anlamında (doktorlar yuze uflemeyı onermiyor) ama işe yarıyordu bilginize