Eceeee Sevgili Ece kusura bakma soruyu sorali 6 gun olmus yeni gordum malum bebisten zaman bulamiyorum. Ben 30 yasindayim ve yaklasik 10 senedir panik atak hastasiyim. Daima ilac kullandim. Hamileligimde devam ettim emziriyorum hala devam ediyorum. Bundan sonrada devam edecegim oyle gorunuyor en azindan. İlaclarimi kullandigim muddetce bomba gibiyim sadece lohusalik donemimde hormonlarin birden altust olmasindan dolayi problem yasadim ama yillardir telkin yontemiyle ataklarimi kontrol altina almaya calisiyorum zar zor bu donemide atlattim. Sormak istedigin her soruda yardimci olurum. Eger ki boyle bir rahatsizligin varsa kendini caresiz ve rahatsiz hissetmemeni dilerim.