LadyX Günaydın Canım Anneler, Yeni bir haftaya daha merhaba diyoruz 😇 Umarım hepimizin haftası harika geçer 🙏🏻 Hamilelikte kaçıncı haftanız? Eğer doğum yaptıysanız bebeğiniz kaç haftalık oldu?
QueenBahar_ LadyX günaydın postunu yakaladım yeni paylaştın😅🥰 32 haftalık gebeyim şuan hastane gidiyorum çok heycan var ,🤍 Sen nasılsın canım 🫂🫠❤️
bebeklerim__ LadyX Günaydın canimm. Nasılsın bugün. Dün hiç göremedim seni ? Biz iyiyiz goz kontrolü var yağmurun oradayız.
sibel5 LadyX dün pazar dı bütün temizliğimi yaptım bugün sabah kızımı okulagöderdim babasıyla ben de sonra tekrar yardım:) oğlum uyana na kadar 10 da kaldım yatağımı düzelttim kızımın odasını evimi havalandırdım çay suyu kpydum oğlumla kahvaltı hazırladım yedik topla yıka sonra kapım çaldı bide ne görimm çiçek Eşim çiçek göndermiş 🥰sonra sevindim eşimle konuştum❤️sonra kendime bi sütlü kahve yaptım paylaşım yaptım sonra tv nin karşısına geçip hamilelik egzersizi yaptımm 😊😊
bebis270_ LadyX benim ultrason kağıdında 7+1 yazıyor ama.doktor.bana 8 hafta dedi uygulamaya kac hafta olarak girmeliyim
LadyX bebeklerim__ canım ben Duruyu götürmedim hiç göz doktoruna yaa sen neden götürdün? Dün çok az girebildim hava güzel diye gezmelerdeydik 🤗
hd_d eslem2121 hahaha😅 ya ben öyleyim ya saatinde herseyi bitirmeyince sanki hic bir isim yetismeyecek gibi hissediyorum 😅
LadyX eslem2121 ellerine sağlık canım ben de kahvaltımı yaptım geri yatağa geldim bugün tembellik günü ilan ettim 🤣
LadyX eslem2121 kız aynısını sabah eşime söyledim gece dayak yemiş gibi uyandım aşırı tembellik var bugün üzerimde
Zeynepow LadyX Günaydınnn 🥰 Gece sancılarla sabahladım. 35+2yim. Eşime şimdi diyorumki ben sancım var diyorum sen götünü dönüp yatıyon 😂 Erkeklere göre kadınlar hiç ah uh demesin hastalık konusunda.
LadyX Zeynepow hepsi aynı canım emin ol 😅 ohh kendilerine göre hava hoş zaten. Ben de baba olurum baba olmakta ne var 😂 hatta bir şey anlatsam gülmekten ölürsün
bebeklerim__ LadyX oh çok iyi olmuş senin için çok sevindim. Kuzum normal goz muayensi olması gereken diye getirdik direk randevu veriyorlar. Yeni doğan diye
ErsBegAs LadyX aşkım ben de götürdüm he.. doktorun demedi mi? Refleksine, takibine bakıyor ve ölçüm yapıyor
LadyX bebeklerim__ a aaa e bize kendi doktoru baktı odayı kapkaranlık yapıp gözüne ışık tuttu filan ama ayrıca gidin demedi hiç 😳
bebeklerim__ LadyX aaaa bilmiyorum ku kuzum.. yeni doğan kontrolüne getirdiğimiz zaman direk randevu veriyorlar r
hd_d LadyX hahahah 7.40 da uyandik eşimle kahvaktisini hazırladım gönderdim işe sonra yatmıyorum o gittikten sonra kalktim evi temizledim😅