Nurgul1010 akkoyun21 cakirbebek bende dogurdum cok sukur sabah 8.26 dogum saatı ıyıyız ıkımızde gecmıs olsun canım sızde ıyısınız dımı bı sorun yokdur umarım
cakirbebek akkoyun21 ikimizde iyiyiz 3 gün beklemem baş ağrısı olacak mı olmayacak mı o zaman post açarım doğumlailgili
akkoyun21 cakirbebek her iki doğum şeklini de deneyimledim ama yine de merak ediyorum başkalarını dinlemeyi sizi de merakla bekeleycem en başta sağlığınız iyi olsun tabi 😊
cakirbebek Nurgul1010 sorun yok çok şükür iyiyiz 8.24 bizimde doğum saatimiz hayırlısı olsum inşallah 🫠
akkoyun21 Nurgul1010 Ben daha yolun başında sayılırım 4 aylık oldum ama sabırsızlanıyorum şimdiden ☺️
cakirbebek vanilya_kokusu_ benimde ikinci spinal sezaryen oldum güzel geçti şükür sadece baş ağrısı olacak mı ondan korkuyorum
cakirbebek yvzslmvekrdsi o kadar hazırlıklı geldin ki doğum yaptığımdan beri kahve Bitter Sakız ne varsa yapıyorum 😀