cakirbebek Kızlar çok heyecanlıyım inşallah bir kaç gün sonra pozitif doğum hikayem diye yazmak nasip olur 🥰
-2024 cakirbebek Hadi hayırlı olsun canım benimde İnseALLAH senin gibi olur 39+6 olduk yarın son kontrol bakalım neler olacak
penbe_karisi Sagliklaaa dogsunnn güzel kolayy doğumun olsunnn canimm ayyy darisiii banaaaa böyle post acmakkk banada nasip olsunnnnn 🥰❣️🥹🥹🥹🥹😍
cakirbebek penbe_karisi geçiyor geçiyor neler geçmedi ki ama bana bu 1 gün geçer mi onu bilmiyorum işte 😃
cakirbebek Nurgul1010 benimde 6 buçukta yatış 8 de doğum aynı anda doğum olacak heralde ilk toparlanan yazsın manifestliyoruz😀