Bsrbsrrr Berlin beni bebek anne uyum odasına aldılar cuma gününden beri bakalım çarşamba mr perşembe eeg var temiz gelirse taburcu olacağız insallah ama çok zor
eslem2121 Ebussssc bnm sancım değilde tansiyon problemiydi ilk doğduğunda ağlıyordu iyiydi yanıma getirdiler ama sonra aldılar solunum sıkıntısı çekio dedikler on gün küvezde kaldı çok şükür çıktı bebişim iki yaşına girecek
daisy__ 39 haftada normal doğum yaptım yarım saat geçti geçmedi bebeğimi direk yoğun bakıma götürdüler su yutmuş ve kendi nefes alamıyordu entübe edildi 7 gün sonunda taburcu oldu şuan 14 aylık korkmayın yardım Rabbim yardımcınız olacaktır
daisy__ Havva1_ kuzum ama seninki biraz da erken doğmuş merak etme Rabbim şifa veriri onlar bizden daha güçlü minik savaşcılar
Bsrbsrrr YyyyYasemin yani bebişle çok güzel ama psikolojim bozuldu burda hapis gibisin herşeyin saati var emzirmeye illa o saatler diyolar yemek odada yiyemiyon falan saçma sapan valla kendimi hiç iyi hissetmiyorum
Berlin Kızlar çook şükür bu sabah aradılar taburcu ediyoruz diye,bebegimi eve getirdim darısı başınıza hepinizin bir an önce sağlıkla kavuşması dua ediyorum🤍
Birhayalimvr Berlin ben erken dogum yaptım bebegim 10gün küveste kaldı çıktı çok şükür simdi alisma surecindeyiz emmede problem var meme ucum yok dilikon uclada dmzirmek zorluyor agzina buyuk geliyor cocugun sanki
Berlin Birhayalimvr pompayla sağım yapıyordum ben güzel çıkarıyordu ucunu öyle bi vakumlama deneseniz
atlasedaaa Ebussssc 34 haftalık doğdu bebeğim solunum sorunu oluştu 12 gün yoğun bakım da yattı 4 gün entübe edildi şuan 10 aylık yürüyor