Bende c.tesi dogum yaptim kizlar plesenta previayıydım ben asiri kanamayla hastaneye gittim.Acil sezeryana alındım genel aneztezi ile digum yaptim 35+0dı. Bebegim 2900 dogdu. Fakat bugün bilgi aldık kilosu düşmüştü. Solunum destegi aliyor nefes alış verisi hizlıymiş agizdan beslenemiyormus arada denemeler yapiyormuşlar bugun cikisim verildi inanin o puset bombos cikmak cok cok zordu.Aglamamak icin kendimi çok sıktım.güclü olmak zorundaydım basından beri oldugum gibi benim annelik sınavım tüp bebekle başladı gebelikte sorunlarla devam etti simdi cok sukur dogdu ama bunuda atlatacağız allahın izniyle hepimiz güclü olmak zorundayız kardeşlerim buradan herkes gelismeleri yazsın