Hepinizden Allah razı olsun şuan her şey yolunda dedi doktor bebek sağlıklı ama suyu bitmiş tutma şansımız yok dedi ciğer geliştirici olduğu için sabahı beklemeye çalışcaz dedi ilk doğumumda sezeryan ve kistim var sezeryan planlamıştık zaten yüksek ihtimal sabah 8 de alacaklar bebeğimi daha erken bir vakitte ağrım sancım olmazsa