nursenasu27 Zelis_ozdrgn kadın doğum aciline gittim canım dalga geçer gibi davranıyorlar vallaha bıktım şehir hastanesinin acili için dünya kadar yol gidiyoruz elde var hiç bişe yani
nursenasu27 Elfidanur içtim bitanem içtim yok yine iki bardak ılık süt yaptım içtim vallaha yediğimden bişe anlamaz oldum
Ynckpgn nursenasu27 bende dün gece uyuyamadım mide yanmasından sonra bi salatalık yedim kendiliğinden geçti tavsiye ederim denyin bence
Noyimommy Meri3220 doğumdan 2 gün önce dayanamayıp doktora yazmıştım ve mucizevi şekilde geçmişti iki gün sonra doğum yaptım ve herşey bitti sanırım bebek aşağı indiği için rahatlamıştım gerçekten son zamanlarda su içsem midem yanıyodu
Seymabyrm nursenasu27 benimde bugün öyleydi süt tahin gaviscon denedim geçmedi, faydayı sade maden suyunda gördüm deneyin isterseniz
atesismom 37 ve sonraki haftalarda mide koruyucu yazabiliyor dr bilginiz olsun, ben rennie ile idare etmiştim geceleri çok uyanırdım kusacak kadar ama inanın doğduğunda hepsi bitiyor:)
1Susuu Süt ve süt ürünleri gece mideye daha çok dokunur. Yeşil elma ve maden suyu bana iyi geliyor. Doktorum Esom 40mg olan tabletten yazmıştı bana elma ve maden suyu iyi geldiği için henüz ilaç kullanmadım
nursenasu27 Niniyena bunu hiç duymamıştım canım ayvayı nerde bulacaz o da sorun a101 migros gibi yerler de olur mu acaba
nursenasu27 Zelis_ozdrgn kendi doktorum yok ki canım şehir hastanesinde kime boşluk bulursam onu gidiyorum öyle düzenli bi doktor bulamıyorum maalesef şehrin yabancısı da olunca daha doğum için özel bulamadım
Zelis_ozdrgn nursenasu27 kaç haftalıksın canım bence bi doktorda kal çünkü ilerde sıkıntı oluyor ben mersin silifkede oturuyodum 32. Haftaya kadar doktorum ordaydı sonra taşındım urfaya 35 haftalık oldum hala karar veremedim doktora zor oluyo
nursenasu27 Zelis_ozdrgn 28 haftalık canım benim asıl doktorum adanada farklı şehir dediğin gibi çok zor oluyor hastane doktor konusunda