Sevgidendi winnie_the_pooh aaa tamamdır haftaya randevumda muhakkak soracagım zaten bu durum 30. Haftadan sonra başladı ve ben bebek ağırlaştığı için normal hareketleri olarak kabullenmiştim :)
anneoluyorummm103 Lexias 27de girdim ama hareketsizdi diye almışlardı sonrakini 32de girdim düzenli her kontrolde giriyorum