Bdks98_ Lexias ben özel hastaneye gidiyorum en son kontrolüm 29.haftadaydı o zaman almadı sonraki kontrolüm 33.haftada ama NST ye alır mı bilmiyorum hiç
bluemom24 Kan uyuşmazlığı iğnesi yapılınca hemşire bakmam lazım diyip 28de aldı nstye hiç bit şikayetim yoktu bu kadar erken girmek istemezdim ya bebiş çok tekmeledi rahatsız oldu gibi
winnie_the_pooh Kitappsever_1 kasılmalarınız çok mu sık oluyor ? Aramızda bir hafta var bende de oluyor da
Kitappsever_1 winnie_the_pooh nst hiç bişi çıkmadı canm ama bugün tam 27 haftalık olmuştum alt karnım ve bel ağrısı çok vardı enfeksiyonm şuan var acaba o yuzdn mi ağrı oluyor bilemedim açıkcasi bu akşam çok korktum bebek doguck diye
mer1901 Lexias 32. Haftada geçtim özelde geçmiştim ayrı bir ücret ödemedim. Doktor muayene ücreti ödemiştim sadece.
Sevgidendi winnie_the_pooh ben 31. Haftamdayım, bazen dediğiniz gibi oluyor ama ben onu bebeğin hareketi olarak düşünüyordum çunku tek bir noktada ve bebek sanki başını veya sırtını yaslıyormuş gibi hissettiriryor 3-4 saniye.
winnie_the_pooh Sevgidendi bu haftalarda yalancı kasılmalar çok oluyor diyor doktorlar. Büyük ihtimalle sizinki de kasılma. Doktorunuza tam tarif edip de bir sorun isterseniz 🙂
Sevgidendi winnie_the_pooh aaa tamamdır haftaya randevumda muhakkak soracagım zaten bu durum 30. Haftadan sonra başladı ve ben bebek ağırlaştığı için normal hareketleri olarak kabullenmiştim :)