senos15 tarama testleri trizomi 18 çıkınca zaten artık perinatoloji bakacak dediler. O yorumları yapan da zaten perinatoloji doktoruydu. Ense kalınlığına ve ayak hareketsizliğini söyleyip amniyosentez yaptırın. Tarama testleride riskli çıkmış dedi. 🥺 bir umut bekliyoruz. Amniyosentez de yaptırmak istemiyoruz düşük riski varmış. Kalbi atıyor bebeğimin aldırmayı hiç düşünmedik 🥺