senos15 devlet hastanesinde de çok açıklama yapmadılar. İkili tarama test sonrasında, Ensesi kalın dedi. Ayakları kıpırdamıyor dedi. Zaten bebek küçük 5 dk bakmayla hemen amniyosentez dediler. Kabul etmedim. Sonra dışarıda Nipt testi yaptırın o zaman dediler. Yaptırdım o da trizomi 18 yüksek risk çıktı. Genetik doktorun bu durumu açıklamasını istedik. Belki plesenta %70-75 bu taramayı gösterir. Bebekte sıkıntı olmayabilir. Bebeğin %20-25 etkilenmemiş olabilir. Kesin tanı için amniyosentez yapılması gerekiyor dedi. Biz de düşük riski oluyor diye kabul etmedik. Bir umut o %20-25 oranı düşünerek detaylı ultrasonu bekliyoruz 🥺 umarım güzel haber alırız diye.