Smtpll evet 32. Haftaya kadar herşey o kadar sağlıklı iyiydi ki birden oldu 31 haftamın içindeyken karnımda sertleşmeler başladı 32. Haftamda muayenem vardı ve öğrendim ki bebeğimin başı olması gerekenden çok aşağıdaymış ve rahim ağzımda kısalma varmış ciğer geliştirici oldum 34 e kadar karnım sertleşerek devam etti ama nst de sancı çıkmıyodu bugün bebeğimin hareketi azaldığı için doktora gittim ve çok yüksek sancılarım çıktı ama ben hiç hissetmiyorum hatta hemşireler bana güldüler hiç hissetmediğim için normalde bu seviyede hastalar inliyor dediler hafta sonu olduğu için doktorum yoktu yarın kendi doktoruma gideceğim