Kızlar 34+4 haftalık hamileyim 32. Haftadan beri bebeğim çok aşağıdaydı ciğer geliştirici oldum bugün nst de sancım 100 lerde çıkıyor düzenli olarak hiç düşmüyor fakat ben hissetmiyorum ağrı vs 2. Cm de açıklığım varmış sizce doğar mı bebeğim ne kadar daha içeride tutabilirim benim gibi olanlar tavsiyede bulunur mu 🙏