babylove_33 hayirlisiyla bakalim . Planli bir gebelik degildi tabi basta ogrenince bir parca isyan etmis olabilirim ama isyanim kocama tabi ki , bir dusugum oldugu icin o kayip duygusu beni korkutuyor , kalp atisini duymayinca uzulmustum simdi baska doktora gidecem ,gittigim yerin ultrasonu da pek iyi degildi sanki sansimi baska yerde deneyecem bakalim