kanmamakl kucuk orda bayagi hayirlisiyla zamani gelince gosterir 😊 benim ilki 14 haftada kendini gostermisti ama 2. İnatci cadi 20 haftayi bekledi o da doktor artik eliyle karnina sekil verdi bebegi duzeltti itti filan anca oyle , surekli bacak arasinda gobek kordonu vardi 😂😂😂 sonra dogunca ogrendikki bunun bacak arasi da cok vogumluydu zayif olmasina ragmen derisi kat katti o yuzden de gorunmuyormus 😂