Elsanur Mihriimahh yaa beyazı sapsarıydı . Yani 24 saat yatınca düzeldi de tekrar biraz oluyor yani bebeğin rengi 2 aylık olunca düzeliyor
Zumra-nur46p Elsanur benim bebeğiminde gözleri sarı canım yarın poliklinik muayenesi var sarılık testi fln alıyorlarmış sanırım inşallah yüksek çıkmaz canım ya korkuyorum
Elsanur Zumra-nur46p hiç uyutma sık emzir mama ver bir müddet. Zaten çabuk yükselip çıkan bir şey kanda 1 günde düşüp yükseliyor. Teni 2 ayı buluyor