beyfun karataşa gidiyorum ilkinde de Osman Çelik hocaya gittim bunda da. İkiz gebeyim. İlk doğumda o kadar hızlı ve ağrısız bir ameliyat oldum ki 4 yıl önce. Doktorumdan çok memnunum tavsiye üzerine gitmiştim ilkinde kendisine. Aynı dönemde arkadaşım egepolde çok sıkıntı yaşamıştı doğumda enfeksiyon kapmıştı. Bebeğini emziremedi kendi iyileşemediği için. Yavrusunun hala bağışıklığı zayıf. Herşeyi düşünmek lazım yani