Benim kızım 9 aylıktı doğum sonrası 1 kez regli oldum ikinci reglime 1 hafta var zaten tutmaz diye korunmadık olursa da zaten kardeşi olsun istediğimiz için sorun etmeyiz dedik regli olmam gereken tarihte regli olmadım ilişki üstünden de 1 hafta geçmişti biraz bekliyim belki gelir diye 1 hafta kadar bekledim hâlâ gelmeyince test yapıp öğrenmiştik ikinciyi şuan 16 haftalık bide oğlumuz geliyo. Doktora artık tüpleri bağlar mıyız diyorum hayır bağlamam başka yöntemlerle korun daha çok gençsin belki 5 yıl sonra tekrar istersin diyo ama ben yeterli görüyorum Allah ikisini de nasip ediyo çok şükür. Ben annemle birlikte yaşıyorum bakıcı desteğim var apartman aile apartmanı altta ananem üstte teyzem kuzenim falan var bakacak insanım çok bebeklerime ama tek olsaydım bu kadar çabuk ikinci bebeği kaldıramayabilirdim bende. Tek bakılacaksa eğer ilk çocuğun kendi kendini idare edebilecek duruma gelmesi gerektiğini düşünüyorum yaş olarak en azından bezi bırakmalı tuvaletini söylemeli yemeğini yiyebilecek durumda olmalı ki size çok yük olmasın hem hamilelik hem doğum sonrası süreçte.