HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI benim oğlum şuan 4 yaşında ikinciye hamileyim, doğduğunda 5 yaşında olacak, arası ne çok var bence nede az. İlk çocuğum uyku vs olsun zor bir bebekti .ikincide öyle olur kaygısyla böyle istedim açıkçası.arkadaşımın bebeği çok uysaldı evde bebek yada çocuk varla yok arasıydı öyle diyeyim hiç zorlamıyordu 2 yaşına gelince 2yi yaptı. Bence anne için önemli yaş aralığı, çocuklar zaten bi şekilde büyüyor ama onlara sağlıklı yetebilmek bakabilmek önemli olan