penbe_karisi Kizlarrr ilk gebeliğimde e bebekten almıştım baya kullanisliydi çok kullandık haliyle yıprandı yeni çanta modellerine bakıyorum spor tarzii olan modelleri seviyorum çanta aldinizz mı acaba önerilerinizi yazarsanız çok sevinirim ❣️
Busranur_mnts penbe_karisi ben de e ebebeğe bakıcsm önce ordan beğenmezsem elele nin çantasını beğendim
Elsanur penbe_karisi ben 1 yıl kullandım da ilk çocuğumda demirliymiş içi makinada kaç defa yıkadım ben bozuldu yapısı 🤣🤣 Yeni aldım oysho nun ki
mom_51 Bende 7 sene önce e bebekten sırt çantası almıştım hala kullanıyorum. Büyük ihtimalle yine onunla devam edeceğim 🤭🤭
mom_51 penbe_karisi ay ama çok iyi ya çok eşya alıyor o çanta. Benlik kuzumu ve ikizlerimi onunla büyüttüm. Hatta ara ara yine kullanıyorum 7 yaş ve 6 yaş olacak kızlarım var yedekte hala eşya koyarım bir yere giderken 🤣🤣
Kvsr46kvsr penbe_karisi bence sırt çantası daha mantıklı. Kızlarımda sırt çantası kullandım yalnızken sırtıma takıp geziyodum çok rahattım. Şimdi oğlumda sırt çantasından sıkıldığım için kol çantası aldım. Aşırı pişmanım hemen sırt çantasına dönücem hangi koluma taksam o kolum kopuyor resmen
Dinolisoo Bende geleyim şuraya da kendime kapayım bişeyler. O kadar şey var ki hiç çanta bakmadım bile😂
penbe_karisi Kvsr46kvsr ya benim için sorun olmayacağını düşünüyorum heryere arabayla gidiyorum 🥹 bu sefer farklı bir model istiyorum oyshonun kol var ama o biraz büyük küçük bişey istiyorm
penbe_karisi Busranur_mnts evet bitmiş ben sırt istemiyorum ya 🥹 ilkinde sırt kullandım zaten heryere arabayla gidiyorum taşıma gibi bı durumum yok 🥹