segmenseval lnbahar 39+5 deyiz gelmek bilmeyen bir bebişim var 😅 zamanda geçmiyor yarın randevum var hastanede dua edinde hastanedeyken gelsin 😅😅
gamzelaa lnbahar ya ben çok hastayım ve nasıl geçiricem bilmiyorum fikriniz var mı baş ağrısı boğaz ağrısı öksürük burun akıntısı mahvoldum ya 1 haftam kaldı benimde bide sezeryan 😒
lnbahar gamzelaa ayy yaa çok üzüldüm çok geçmiş olsun sıcak şeyler tüketin sıvı çorba tarzı onun dışında maalesef çok bi seçenek yok hamileyiz diye her şey yasak malum 😩
Halista Nihan9393 ikinci. Ama birinci çok plansız ve ani olmuştu hiç stresle beklememiştim. Bunda zamanını bilmek ve başıma gelecekleri bilmek strese sokuyor sanırım 🥹 sizin kaçıncı
Nihan9393 Halista benimde 2. Doğumum ilkte sezeryandı dediğiniz gibi bende aynı duyguları yaşıyorum ve ardımda bir evlat bırakmak çok düşündürüyor. Çok stresliyim umarım düşündüğümüzden daha kolay geçer herşey.
Halista Nihan9393 çoğu kişi 2.doğumda daha kolay toparlandığını söylüyor. Bugün kontrolüm var onun için bile stresliyim 🤦🏼♀️İnşallah sağlıkla huzurla kolaylıkla geçen bir süreç olur 💕
ElvinEmineeee lnbahar bende sezeryan olacağım inşallah 38haftamda 13aralika denk geliyo amma 15aralik istiyorum bakalım bı aksilik olmazsa benimkide sayılı günler kaldı çok heyecanlıyım.20gun falan kaldı benimkinde🥰😊😊🙏🙏🙏🫂🫂🫂