lnbahar Halista oy maşallah benim de tam 38 olcak sezeryan günüm çok kasılmam ve sancım oluyor inşallah 1 aralığa kadar dayanır☺️
lnbahar Tosbikim oy maşallah ya az kalmış gün yaklaştıkça bi korkuyla karışık stres heyecan her şey birleşiyor🥹
anneoluyorummm103 lnbahar ilk gebelik şu an yan duruyor ama 37-38e kadar döner dedi doktorum daha belli değill
Gofretinannesi lnbahar benimde 28 kasım çok stresliyim kimse ile konuşmak istemiyorum ergen gibiyim gkfkf