agilkaya Testim Predictor Early. Üstteki iki resim dün 22 Kasım adete 5 gün varken yapılan, Alttaki iki resimde bu sabah 23 kasım adete 4 gün varken yapıldı. Sizce koyulaşma var mı ?? Ben hala sevinemiyorum 🥺
Allysworld agilkaya aşkım var tabiii kiii, kan ver direkt çıkar zaten. Beta takibi yap. Sağlıkla kolaylıkla artsın, büyüsün ve doğsun inşaallaah🐣🐣 darısı başıma amin benim hâlâ negatif😂
Allysworld agilkaya bu kadar kimyasal korkusunu dillendirme ya neyi zikretsek onu yaşarız, söz büyüdür derler buna çok inanıyorum. Güzel düşün, böyle şeyleri dillendirme lütfen
agilkaya Allysworld tamam canım teşekkür ederim adete 4 gün var kan için erken değil mii beklemeyim mi
Allysworld agilkaya testte var gözüküyor o yüzden kan vermende sorun yok ben de regle 3 gün kala öğrenmiştim ilk gebeliğimde hemen sağlık ocağında kan vermiştim. Kan verirsen için rahat eder ve beta takibine başlarsın. Ben olsam bekleyemez koşarak giderdim😂😂😂
agilkaya Allysworld tamam canım kahvaltı yapcaz şimdi kızım acıkmış teyzesi 😂 aç yok farketmez heralde değil mi acile gidip vereyim
Slmcnmyeniben agilkaya beta için aç tok fark etmiyor gidip verebilirsiniz ama her acil betaya bakmıyor doktora gidip karnım başım ağrıyor gebelik şüphem var derseniz zaten kan istiyor öyle
agilkaya Slmcnmyeniben adet günümü bekleyeyim ben en iyisi ya kızımda da adetim bir gün geçince vermiştim 150 ile öğrenmiştim.
agilkaya -Papatya33 adet gününü bekleyeyim ya kızımdayken %100 değil %60 lık artışlarım oluyordu ve çok stresli geçmişti o dönem dış gebelik boş gebelik neler demişti doktorlar aynı strese girmeyim hiç geç olsun değer yüksek olsun 🥰