cylnboran04 yasak diyorlar kesinlikle ben ilk oğlumda artık jilet kullanamayıp o bölgeyi göremediğim için son aylarda 2 kere kullanmıştım veet markasını yine zorunda kalırsam bir seferlik kullanmayı düşünüyorum jiletten daha geç çıkarıyor ve sıfır oluyor çünkü 38 haftadayım sancım çıkmazsa 1 hafta sonra kullanmayı düşünüyorum