biryolculuk cylnboran04 gebe değilken bile zararlı kullanımı kaldı ki gebelikte asla kullanılmamalı çok çok zararli
Busranur_mnts cylnboran04 içeriğindeki yoğun kimyasallar kılcal damarlarından kan dolaşımımızdan bebeğe kadar gidiyor canım normalde de önerilmiyor zaten hele gebelikte daha riskli ben ağdaya gidiyorum hem daha temiz oluyo 3 hafta rahat ediyorum
Busranur_mnts Elisa0110 eğer kendini kasmıyorsan ağdaya da gidebilirsin karnını çok kasarsan o da rahme iyi değil mi yüzden önermeyen doktorlar da var ben de utanıyordum ama kendim yapamıyorum artık 🥲
Elisa0110 Busranur_mnts aslında kasmıyorum çok fazla ben kendim yapıyorum ama ilerde karnım daha da büyüyünce napıcam onu düşünüyorum
Busranur_mnts Elisa0110 bennde hep evde kendim ysptım ama 4. Aydan sonra zorlandım eğilmem lazım oluyo asııl öylr kasmış oluyorum kuaför daha çabuk hallediyor en azından
honeyandsun Ben evde kendime lazer yapıyordum 0 kıl problemim vardı. Hamilelik yüzünden hormonlar değişti lazere ara verince kıllar çıkmaya başladı doktoruma henüz soramadım ama ev tipi lazer cihazlarını da önermiyorlarmış ne yapıcam bilmiyorum
gunes866_ cylnboran04 ben aldım kaliteli bıde hassas cıltler için olanı. Agdaya gidecek zamanım yok jilet zaten nasış eğilmem yapcam. Hem kaliteli olan hemen çıkarmıyor mecburen kullandım
gunes866_ cylnboran04 biri weet biride bıoderma. Bu klasik aldıklarımızdan çok farklı onlar nerdeyse ertesi gün çıkarıyor yakıyor bunlar öyle değil
leila43 cylnboran04 ilk hamileliğimde de şuanki hamileliğimde de kullandım. Veet kullanıyorum. Bi sorun sıkıntı yaşamadım. Ama tabi önerilmiyor. Sık sık kullanmıyorum jilet ve tüğ dökücü arasında gidip geliyorum işte. Ağdaya hamilelikte acısına dayanamıyorum maalesef mecburen kullanıyorum