cylnboran04 çarpıntıda var kalbım ağzımda atıyor ilk boyle olmaya başladıgım zaman göğüse gittim kalbe gittim herşey normel dedı nefes testi yapıyor göğüs hastalıkları kalp içinde dinleme cihazı takıyorlar o gece sabaha kadar hastanedeydık 3 defa tahlil yapıtılar bacaklarımdaki damarlara kadar ulturusona girdim herşey normel dendi