Sydnr58 cylnboran04 yine de tansiyon takibi yapabilirsiniz belki de yükseliyordır. Ya da tamamen hamileliğin doğal süreci de denbilir
mavi123_ cylnboran04 bendede oluyor canım kamsızlıktan veya tiroiddende olabilir veya tamamen gebelikle alakalı birşeyde olabilir. Ben öyle olunca rahat ettiğim pozisyonda ya oturuyorum ya uzanıyorum derin nefes alıyorum bi yudum su içiyorum iyi geliyor ama tabi eğer şiddetlise mutlaka Dr görünün
cylnboran04 mavi123_ troitlerim var ilaçlarımı düzenli kullanıyorum ama artık nefesım yetmıyor esneyerek nefes alıyorum artık
Sydnr58 cylnboran04 aynı korkular bende de var sizi çok iyi anlıyorum. Allahın izniyle üstesinden geleceğiz
mavi123_ cylnboran04 tiroid değerlerinize baktırıyormusunuz arada sırada? Gebeliğin farklı dönemlerinde artabilir veya düşebilir
cylnboran04 mavi123_ evet her ay düzenli gıdıyorum doktorum 125 ılk ve 150lık verdi hafta içi 125 kullanıyorum hafta sonu 150 lık
Kvssrr cylnboran04 işte ben de ağızdan almaya çalışıyordum sürekli derin nefes gelmediği için psikolojik rahataızlık başladı sonra psikiyatri ilacı başladım şimdi 3 aydır burnumdan alıp burnumdan verıyorum bende inanın napıcagımı şaşırmıştım psikologtan destek almaya başladığımda öğrendim burnumdan almayı he şimdide yetmiyor yetişmiyor nefesim ama biliyorum ki hamilelikten sizinle bir gorsel ve vidyo var paylaşabılırsem burdan paylaşıyım o zaman daha iyi anlıyor insan
Kvssrr cylnboran04 GEBELİKTE NEFES DARLIĞI, NEFES NEFESE KALMA, NEFES AÇLIĞI, DERİN SOLUK ALMA ZORLUĞU NEDEN OLUR? (KAĞAN KOCATEPE ) bu adamın vidyosu var direk en başta çıkıyor zaten izleyin görselide paylaşıyım
cylnboran04 Kvssrr teşekkür ederim evet bu sekıl bırde kulak basınç oluyor ozellıkle yemek yedıkten sonra aşırı bastırıyor sizde de oylemıydı
esrayce cylnboran04 ay kızlar o sorun bendede var Allah’ım benim nefes niye çıkmıyır hamile kalmışım haberim yok kan verince anladım oda bebişten kaynaklanıyormuş ilk haflarda olan bişey sonradan düzeliyormuş