Geçmiş olsun canım gözün aydın aynı zamanda eğer imkanın varsa mutlaka hastane yönetimine şikayette bulun Allah herkesi vicdan merhamet sahibi kişilerle karşılaştırsın evet çok zor bir meslek ama kimsede yakasından tutup zorla bu mesleği yaptırmıyor herkes kendisi seçiyor sonuçta çok üzüldüm yaşadıklarına