Çok isterdim pozitif bir doğum hikayesi yazmayı ama maalesef ki çok hüsran ve acı dolu bir hikayem oldu. Ne güzel hikayeler gördüm burada. Hep dua etmiştim nasip olsun diye olmadı ama olsun bebeğim yanımda o iyi bende iyi olacam inşallah. Dilerim sizlerin çok güzel bir doğum hikayesi olur. 🤍 Acısıyla tatlısıyla korkularla bir süreci bitirdik burda beraber. Her korktuğumda her endişe ettiğimde sizlere danıştım. Hepinizden Allah razı olsun teşekkür ederim. 🙏