Hanimlarrrr gecen hamile oldugumu ogrendim 4+6 dayim 3,5 haftalikken erkenden ogrendim🫣 ama hic bi belirti vs yok ilk hamileliğimde kasigimda agri oluyodu adet olcakmis gibi agrim oluyodu daha erken diye doktora gitmedim bi kac gun sonra gidicem sizde durumlar nasil💕🌸