Ahben0104_ oncelile geçmiş olsun bende 3 sene önce kürtaj olmak zorunda kaldım bebeğimin kalbi atmadı çünkü.Ben devlete gitmeyi göze alamadım uyutma falan olmaz diye korktum özele gittim ve uyutuldum kürtaj işlemi bittikten sonra uyandırdılar beni .Sadece adet sancısı gibi bir ağrım vardı vede adet kanaması ertesi günü günlük hayatıma işime devam ettim.