agilkaya Kızlar adetime 8 gün varken yaptım bembeyaz negatifti. Şimdi 5 gün var bat 27. Çok çok silik. Çıplak gözle ben hemen görüyorum ama resimde dikkatli bakılması gerekiyor. Yanılma olma ihtimali var mı ? Böyle olup sağlıklı gebeliği olan var mı 5 günüm var daha 🥹
Mervee3108 agilkaya bende aynı testle yapmıştım ama biraz daha belliydi 2 gün sonra testi tekrarla istersen
birerkekannesi__ agilkaya aynı testle hamile olduğumu öğrendim başka aynı böyle silik gördüm 2 gün sonra yaptım daha net çizgi vardı yine silikti ama🫠
busrax_ agilkaya bende şimdi predictor early ile yaptım 8 gün var negatif. Sizin testiniz koyulaştı mı 🥹
gebeyimgebesin Var canım ben gördüm test de güvenilir Hemen çıktıysa eğer. Bence gün gün koyulaşma takip et aynı marka testle. Reglin geçsin öyle kan veirrsin. Folik asit kullanmıyorsan başlayabilirsin
agilkaya gebeyimgebesin folik asit kullanıyorum 13 gün önce başlamıştım bir tane daha testim var elimde aynısından adet günü yapayım diyorum
agilkaya Esma006 herkes predictor early söylüyor yanılma yok vs diye bende ondan almıştım. Elimde bir tane daha var adet günümde yapmayı düşünüyorum
agilkaya birerkekannesi__ yaa gerçekten mi benimde ikinci olacak Allah nasip ederse eğer. Ama erkenden sevinmek istemiyorum. İlk denememizdi kimyasal vs olur diye korkuyorum açıkcası
birerkekannesi__ agilkaya panik yapma canım kimyasal olacak diye birşey yok hayırla sağlıkla gelsin inşallah 🥰💕 ben 6. Ayımdayım 1 sene istedim nasip olmadı
agilkaya birerkekannesi__ Allah dize bağışlasın hayırlısıyla inş. Bakalım bizde kızıma kardeş olsun istedik 5 bucuk yasında kızım bakalım nasip Allah ne yazdıysa o olur 🥹
birerkekannesi__ agilkaya ayyy ne güzel prensese kardeş gelecek 🥰 Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
agilkaya birerkekannesi__ amiiin canım benim ama ben erkenden sevinmek istemiyorum korkuyorum kimyasaldır veya yalancı çizgidir falan diye 🥺