kbra3454 sima_ ben de 17 haftalıkken trizomi 13 ile kaybettim sizin gibi , hala gebe kalamadım nasip..
sima_ kbra3454 başınız sağolsun,Rabbim yar ve yardımcınız olsun tez zaman sizi hayirli sağlıklı bir evlatla müjdelesin inşallah🫶🏻
dilaadeniz21 aybikbik benim bebeğimde de kistik higroma vardı belki bir doktor iyi bir şey der diye bir ay boyunca doktor doktor gezdim ama maalesef iyi bir şey denilmedi doğsa da ölecek dediler o yüzden sonlandırdım 🥹Ve kalp atışı da halen vardı sonlandırmaya gittiğimde.. bunları sizi üzmek için yazmıyorum ama yalnız değilsiniz evet acısı asla unutulmuyor ama zamanla alışıyoruz. Bir de benim ondan başka da üç kaybım var yaşayan bebek de yok ama imtihandan geçiyoruz ❤️Rabbim bir daha yaşatmasın inşallah 🙏
sima_ kbra3454 evett bende 6+2 haftalık hamileyim şuanda tamamen mucize bir gebelik nasip etti Rabbim bize tedavisiz olmuyordu cünkü 🥹
kbra3454 sima_ ben doğal yollarla hamile kaldım ilk ikisi 8. Haftada kalp durması ile diğeri 17. Haftada trizomi sebebiyle sona erdi. Beklemek istemedik tüp bebeğe başladık yumurtalarım toplandı ama transfer için diğeri ay regl dönemime karar verdi doktor umarım bize de nasip olur sizin gibi 🥲
sima_ kbra3454 tez zamanda hayırlı güzel haberler alırsınız inşallah tüm dualarım bir evlat için didinip uğraşanlar ve isteyenler için 🤍
aybikbik honeyandsun haftaya başka bir doktora randevu aldım amniyosentezde yaptırdım onun sonucunu bekliyorum ona göre karar verecek doktor
aybikbik Afranurdur zaten orda belli oldu her şey bir sürü anomali tespit edildi hepsi birleşince genetik hastalık dediler
aybikbik [silindi] ahhh ne denir bilmiyorum ki çok acı çok rabbim cennette kavuştursun bizi evlatlarımızla inşallah
Nurbl melllna teşekkür ederim. Hayır normal doğum şeklinde gerçekleşti sezeryan olmasını hiç istemezdim tekrar bekleme süresi uzayacaktı toparlanmam zorlaşırdı hep psikolojik hem fiziksel olarak 😿🙌
aybikbik Rabbim hepimizin yardımcısı olsun çok zor bir süreç ağlayacak gücüm dahi kalmadı artık içim ağlıyor sürekli gözyaşım akmadan amniyosentez sonucunu bekliyorum ona göre bir karar verecek doktor ben de o ne derse onu yapacağım tek duam karar bana kalmadan rabbim hayırlısını versin evladımı öldürme düşüncesi beni mahvediyor
[silindi] aybikbik Seni çok iyi anlıyorum rabbim gönlüne ferahlık versin ve yardımcın olsun canım benim
ozlemzo çok çok geçmiş olsun Allah sabır versin. Ne karar verirseniz verin, hakkınızda hayırlısı olsun. Hep dua edeceğim size. Çok zor ve stresli bir dönem, en az hasarla atlatmanızı dilerim.
Nurbl dln2712 merhaba 23. Haftadaydı karından iğneyle girerek sonlandırdılar daha sonra bi vajinadan bi ağızdan hap verdiler suni sancı işte daha sonra açılma ilerlerdi zaten küçük olduğu için çok fazla zor değildi doğum gerçekleşti daha sonra rahmi temizlemek için çatala aldılar beni o işlem zordu açıkçası sormak istediğiniz başka bişey var mıydı ✨🌺
dln2712 Nurbl henüz amniyosentez yaptırmadım ama olaki olumsuz bi sonuç çıkarsa bu doğum kısmı beni çok çok korkutuyor. Kızım normal doğumdu. Travma kaldı resmen. Umarım testler yanlıştır