aybikbik bende 13 haftalık bebeğimi trizomi 13 ten kaybettim maalesef. Bu hastalıklar yaşamla bağdaşmıyor ne yazık ki yani doğsa bile yaşama sürelerini 1,2 saat olarak veriyor doktorlar. Yorumumu okuyacak 3lü tarama yada fetal DNA testi yaptırmayan anneler varsa lütfen beklemeyin güzel kardeslerim bu testleri yaptırın. Bunlar çok önemli tarama testleri, artık bir çok sendrom bu tarama testiyle tespit edilebiliyor. Allah kimseyi evladının yaşamıyla ilgili karar verme mecburiyetinde bırakmasın çok zor. Ama erken zamanlarda öğrenilebiliyor artık. Rabbim kimseyi evladiyla sınamasın. Allah zorunuzu kolaylaştırsın.