Fadiiiik Kızlar hamilelikte sizdede terleme oluyormu?ben kendimi bildim bileli terlemesdim yaz aylarında bile şimdi terliyom çok kötü oluyor ya bu 😕 normalmiki acaba bu
efsanee_ Fadiiiik bnde öyleyim geceleri terlemiş uyanıyorum çok rahatsız oluyorum. Ayak altlarımın alev alması da cabası 🙄
260814 Fadiiiik bende öleyim canm hamilelikten oluyormuş adet olmadığımız ve hormonlarımız değiştiği içinmiş doktorm öle Söledi
Nursemom Fadiiiik gün içinde değil ama bazı geceler ter içinde uyanıyorum 😐 bazen de akşamları ayaklarım yanıyor sanki 😐
Fadiiiik efsanee_ tek değilmişim .. aynen valla çok kötü bu durum ya arama yazdık koyup uykuya dalim diyom yazdık da terliyo sanki😂
Fadiiiik 260814 aaa bak bunu bildiğim iyi oldu bende diyorum niye böle bukadar aşırı terlem oluyor cok sağol canımm ☺️
efsanee_ Fadiiiik ya zaten zor uyuyorm yastıkların arasında kayboluyorum 😁 bide 10 kere uyanıyorum nerdeyse çıplak yatıcam o raddeye geldim 😁
260814 Fadiiiik ne demk canm Bnde doktorn yalancısıyım valla öle dedi ☺️ Yastık ta işe yaramıyor yatıyorm yastıkla sonra gece uyanıyorum yastık Yok 🤣bi bakıyorm yerde yada Yatağın ortasında
durukusum yaniyorum resmen ter su icinde kalkiyorum bazi geceler. ince yazlik pike ve kisa kollu yatiyorum valla 🤦♀️
Fadiiiik 260814 😂😂😂 o yastık nedense hep kayboluyo bendede öyle oluyo cnm inşallah bebişleri sağlıkla alırız ve sonra terlemede diner
Nursemom Fadiiiik aynen ya tuvalet ile yatak arasında mekik dokuyorum belli bi saate kadar 😐 üstümü açıyorum terliyorum diye eşim örtüyor hasta olursunuz diye 😃deliksiz uyumayı özledim 😂
AnneyizBizAnne Kızlar inanın bende gram terleyen biri değildim gece su gibi uyanıyorum en çok boyun ve göğüs bölgesi terliyo başka yerde yok ve buz gibi artık uyanıp peçete ile sil peçete doldur vücuda yada kıyafet değiş uyu anlamadım napsam artık korkuyom çocuk sıkıntı yaşar diye çünkü üstümde örtülmüyo