HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI Sementa63 zararı yok zaten bebek erken doğarsa ciğerleri gelişsin diye vuruyorlar sadace 1 2 gün bebek hareketleri azalıyor o kadar
aslhnkrts9 Sementa63 zararı yok ben iki doz oldum kıızım erken doğdu ve solunumunda bi problemi olmadı iğne sayesinde
Meltemanneolsun Sementa63 benim suyum siziyordu 26. Haftadan beri 30 da yaptılar 34 de doğum yaptım ve kuvoze girmedi bir zararı yok bence faydası var.
Sementa63 Baklavaseverim Erken doğum oldu mu kimileri erken doğumu tetikliyor diyor ve zihinsel gelişimi nasıl
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI Sementa63 yaptırdım 37 haftalık doğum yaptım kilo falan almıyordu zaten karnımda şuan nerdeyse 2 yaşına girecek gayet sağlıklı problem yok sizin korkunuz nedir
Sumay_61 Sementa63 ben yaptırdım 32. Haftamda erken doğum riskim vardı. 35+5 te doğum yaptım şimdi oğlum 5 buçuk yaşında. Öğretmenleri onun için çok akıllı okulda farkediliyor bile dedi. Maşallah yani iğnenin bir yan etkisi yok aksine yararı var iyi vurulmuşuz. Hiç solunum problemi yaşamadık o yüzden. Doktorunuza güvenin bence
Baklavaseverim Sementa63 Zaten erken doğum yapacak insanlara vuruluyor açılmam vardı 32 de vuruldum 36 da doğum yaptım
H-4U_7 Sementa63 bende 35 haftalık doğum yaptım ciğer geliştirci iğne vurdular kızım şuan iki yaşında gayet sağlıklı
Sementa63 HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI ilaç kortizonlu ağır bir ilaç fiziksel ve beyinsel olarak nasıl rabbim evlatlarımızı korusun inşallah
Nisven Haftada 2 doz yapıldı 35. Haftada doğumdan 2 saat önce tekrar yaptırdı doktor yan etkisi olmadı faydasını gördük iyi ki doktorum ciğer geliştirici yapmış
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI Sementa63 çok kişi vurduruyor emin olun erken doğup kuvoze girip evladınızı orda bırakmanızdan iyidir hiç öyle bir yan etki de okumadım zaten
aslhnkrts9 Sementa63 hayır canım iğne tetiklemez erken doğumu , zaten iğne bebeğin ciğerlerini hızla hazırlamak için kullanılır zararlı asla değil benim kızım sarılıktan girdi küveze 34 hafta da doğdu ama gelişimi 32 haftayla uyumluydu
bgbgbg Bana ilk doğumumda epey yaptırmıştı doktor sorgulamadım araştırmadım kafam karışmasın diye 12 defa falan vurundum sanırım 36. Haftada doğdu solunum skıntısı yoktu bebeğimin şu anda gayet sağlıklı bir skıntısı yok