Kızlar merhaba 31 haftalık hamileyim bundan 1.5 ay önce şiddetli baş ağrısıyla hastaneye gittim tansiyonum 16/10 du alfamet yazdı doktor günde 3 kez kullanıyorum. Bunun dışında troid ilacı da kullanıyorum. Allah’a şükür ikisi de kontrol altında. Şimdi açlık şekerlerim 100 tokluklar 130-140 arası çıktığı için şekerden de şüpheleniyorlar. Dün ani bir kararla yoluma özel hastanede devam etme kararı aldım. Doktorum bana ecopirin 100 mg yazdı. Diğer hamilelğimde hiç kan sulandırıcı kullanmadım. Korkuyorum. Var mı benim gibi olan 😔😔😔