Arzymn 4 aylık oğlum var, emziriyorum, doğumdan sonra hiç adet olmadım, bu gün bi test yapayım dedim, 2. Çizgi silik çıktı. Silik çıkıp negatif olan var mı nolur bi cevap verin, kahroldum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Htcbyt Bazen negatif olabliyor arkadasın başına geldi korktu pozitif diye ama değilmiş bence korkma ya yeniden test yap yada kan tahlili yaptır korkma
Arzymn HazalGonca Merve3 Sezenkarademir Htcbyt Kızlar kanda da pozitif çıktı, kese de göründü.çok erken olduğu için üzülüyorum ama vardır bunda da bir hayır dedim artık napalım .
Sezenkarademir Arzymn benim ikinci çizgi silik çıkmıştı şuan 30 haftalık hamileyim. Tabii net sonuç in kan vermeniz lazım ve eğer hamileyseniz de çocuğunuzu sütten kesmenize gerek yok.
Arzymn Baktım testin son kullanma tarihi ağustosda bitmiş, yanlış çıkabilir mi, çıkabilir deyn lütfen 😩
HazalGonca Benim ilk hamileliğimde ikinci çizgi silikti 1 hafta sonra bebeğimi düşürdüm. Şu an kesesi bile oljşmamış ama hamilesin demek oluyor bu kendine çok dikkat et çok çok erken öğrendin ve bebek rahme bile gelmedi daha. Hayırlı olsun yine annesin 👏
AzraEbru HazalGonca bebek rahime gelmeden nasil hcg üretilip silik ciksin ki? Tabiki rahimde bebek sadece yerlesme yapiyor :))
Dezehs Arzymn vardir bir hayr tabi vanim brnim iki kizim arasinda da 1 yas var 4 aylikken 1 haftalik hamileydim
HazalGonca Arzymn canım olan olmuş artık zor bir durum ama yapacak bir şey yok. Alşah yardımcın olsun.
deletenmom1841 Arzymn Arzuuuuuu 🙀🙀🙀🙀🙀 ay ben şok oldum şu an! Gerçekten mi 🙀 Genelde böyle olanların pozitif oluyor, miniğime kardeş mi geliyor yaaa çok sevindim. Çok şaşkınım 😬
Elvn Arzymn bnmde silik ckmsti 29 haftalik hamileyim kan verin kesnlesr hamilysenzde uzulmeyin Rabbimin vardr bi bildgi verdyse