seva-1 Ben ilk doğumumda ikinci gün hastanede duş alıp takmıştım çok da faydasını gördüm kendim de hemşireyim zaten yalnız normal zmanki gibi sıkı sıkı bir korse ilk zman için uygun olmaz evet sizi saracak ama normal zmanda giydiğiniz 1-2 beden küçültecek kadar sıkmayacak olmalı . Ben sezeryan olmuştum korseyi takınca dikiş bölgemdeki etler yağlar çok hareket etmediği için ağrım da az olmuştu gevşek etimiz haliyle daha çok ağrıya sebep oluyor . Ben kullanan biri olarak tavsiye ederim bu arada benim kullandığım marka pierre cardin / miorre markaydı göğüs altı ve çıtçıtlıydı . Zaten göğsünüzü sıkmamalı emzirdiğiniz için alttan çıtçıtlı olunca tuvalet işi de kolay oldu ben memnundum şimdi 32 haftalık hamileyim bu doğumumda da çantama koyacağım nasipse ❤️