Perim2 dilaadeniz21 canım kan verdin mi benim 47 çıktı çok şükür şuan için iyi dedi doktor iki gün sonra iki katına çıkması gerekiyor ona bakacaklar 🌸
dilaadeniz21 Perim2 ayyy maşallah❤️Rabbim tamamını erdirsin 🙏ben bu sabah erken gebelik testi yaptım negatif çıktı kasette yine silik çizgi çıktı anlamadım bir şey kan vermeye de korkuyorum çıkmazsa diye
Perim2 dilaadeniz21 çok garip ama bende erken gebelikte çıkmamıştı iki farklı markanın yapmıştım üstelik
dilaadeniz21 Perim2 kafam karıştı o yüzden zaten adetime dört gün kaldı bekleyecem artık ❤️Ama senin adına çok sevindim inşallah sağlıkla kucağına alırsın
mvlgnlr Perim2 kaset testiniz hangi markaydı acaba bende aynı benzer bi marka yaptım iki çizgi çıktı silik ama emin olamıyorum